tirsdag 3. februar 2015

Vinneren av BLOGGHOPPEN

Hei hei alle sammen <3
Dere er sikkert orntlig spent på 
hvem vinneren ble på min blogg <3

og vinneren av denne flotte RAKen <3 


Jeg har bestemt å trekke vinneren ut i fra den som hadde den beste kommentaren :-) 

*

*

*

*

*

Det ble ....

*

*

*

 Anne Gro <3 <3 

Gratulerer så utruli mye med RAKEN min <3
Hvis du legger igjen en kommentar i komentarfeltet mitt, så finner vi hvordan du skal gi meg adressen din :-)

Til dere andre, vil jeg gjerne få si Tuuusen takk for alle flotte tilbakemeldinger og Takk for at dere ble med på blogghoppen til Nordsalten Hobbyklubb <3 

Klem fra 
DT Silje Kristin 

1 kommentar:

  1. Woop Wohoo!!!!! Så gøy, nå var jeg skikkelig heldig!!! Adressen min er Viperudmovn 19 3677 Notodden. Nå gleder jeg meg til pakke i posten :) Tusen takk!!

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3