mandag 22. juni 2015

Stemningsfult & Blått

Hei Dere <3 

Jeg har vært å er enda noen dager hjemme på Inndyr. 
Jeg har hatt noen helt fantastiske dager her, godt vær, nye bekjentskaper, kortspæl og grilling. Jeg tror jeg kan ramse opp en hel lang liste på hva disse tre dagene har bydd på. 

Men dagen i dag har vært den mest fantastiske av de alle så langt. 
I dag hadde jeg min andre fjelltur på disse dagene. Flott vær og fantastisk selskap hadde jeg med meg på turen. Trur jeg kan si at dette er den beste fjellturen jeg har hat på lang lang tid.
Å det er bare helt FANTASTISK <3 

Men nok om lykkelige dager her på Inndyr. 
jeg har ett kort å vise dere i kveld. 

Før jeg kom hjem te ho mamma. Så bestilte min mor ett dåpskort til en gutt som skal dåpes om bare en uke. 

Jeg kastet meg runt og laget ett enklet dåpskort med de nydelie arkene fra Maja Design sin serie "The Vintage Baby" <3 



Det jeg har gjort er at jeg har skjært ut tre firkanter. Den ene mindre enn den andre. Kantene på disse har jeg rufset til å laget dem slitte. 

På den minste, plasserte jeg en sløyfe laget med 3 ulike bånd. 


På selve kortet har jeg brukt flere ulike blomster og plassert runt sløyfen. 

Runt alle bladene på blomsterne, har jeg brukt den klare Wink of Stella kosteten. Dette har jeg gjort for å få en ekstra effekt i selve kortet. 



 Hvis du ser etter har jeg brukt den samme kosten runt firkantene på kortet også. 


Inni kortet har jeg plassert en stor firkant man kan skrive en hilsning.


Da har dere sett kortet mamma skal gi i fra seg neste helg <3 

Jeg skal snart gjør mæ klar te en kveld med grilling i fjærsteinan i ett hyggeli selskap. 
Hva kan jeg si, Jeg gleder meg ;-) 

 Ønsker dere alle en fortsatt flott å fin kveld i det fantastiske 
God Været :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3