torsdag 24. september 2015

En Siste Farvell i en Vind av Farger

Hei <3 

I dag er en tung dag, ikke bare for meg, men for flere i min familie også.
Det å følge noen til deres siste hvilested er ikke en ting man ønsker å skal få oppleve. Man gjør det fordi man ønsker å si en siste farvell til noen som har stått oss nær i livet vårt <3 

I dag skal jeg, mine søsken og min mor gi vær vår røde rose på graven til en mann vi har kjent de siste syv årene. 
Tore var en kreativ mann, som alltid hadde en ide på lur. Han likte å spille kort, han kunne det med fotball og sa sjelden nei til en cognac i festlig lag. Han var en veldig snill person og brydde seg om alle og var det noe sa han alltid ja <3

Jeg anser meg som heldig som fik lov å bli kjent med han <3 

Det er veldi sjelden jeg lager kondolansekort, men i dag har jeg tenkt å gjøre det. Jeg har laget ett kort, men jeg har min egen vri på kortet. 



Jeg har flere ulike stempler fra Distress Mini som jeg har brukt for å få frem høst fargene. De fargene jeg har brukt er: 
 Tea Day
Old Paper
Mustard Seed
Fried Brick
Dried Marigold
Scattered Straw
Antique Linen
Spiced Marmalade
Wild Honey

Runt bladene har jeg brukt Wink of Stella ZIG penner. 
Dette er penner med glitter, og jeg har brukt fargene Gul, Orange, Brun, Rød og Lyse Grønn.



Oppe i det ene hjørnet har jeg to knapper med vær sin sløyfe. 
Sløyfen er laget med orange woks tråd, å oppå den er det plassert ett hjerte.

I hjørnene har jeg plassert fire flate røde dotter fra Papirdesign.





Lengre ned på kortet har jeg skrevet en enkel linje med ordet:
Kondolerer



Inni kortet har jeg skrevet en tekst jeg har komment på selv, og som passer til høst temaet på kortet:

En løvetann nyter sommeren i solens stråler
Henter næring fra regnet faller
Blomstrer å lever gjennom dagene som går
Gir farge å glede til de som er nær den står <3

Når høstvinden kommer, sprer den sine vinger
blir den spredd for alle vidder
Den blomstrer på ny i våre hjerter
setter sine spor når solskinn minnene kommer <3 




Lille søsteren min skrev disse ordene på sin side på Facebook, som jeg gjerne vil gjenta her <3

<3 Hvil i fred <3
 <3 Dypt savnet & Høyt Elsket <3 




Det jeg vil si er:
Du vil alltid være i våre Hjerter <3 



This Box has been entered into the following challenges:

# 72 Leaves   
I have made a condolence card <3
 

4 kommentarer:

  1. What a beautiful card to remember a special person that you have lost. Thanks for sharing with us at ATCAS.

    SvarSlett
  2. Your card is beautiful and it expresses your love and sympathy beautifully. Thanks for sharing that with us at ATCAS.

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3