fredag 25. september 2015

Epler, Fugler & Blå Sommerfugler

Hallo Dere <3 

I dag er det en stille høst dag her nord. Små fuglene kvittrer utenfor vinduet, himmelen er blå med skyer og snart ser jeg også solen her på nordsia av byen. 
Det blåser, å med høst vinden kommer friske dufter i form av nye muligheter i nye dager som kommer. 

Vi som er designere for Gode Minner, fik tidligere i september en skisse vi skulle følge. Vi kunne lage en LO eller ett kort, men vi måtte bruke sugerør til oppgaven :-) 
  
Alle linkene er linket tilbake til nettbutikken til Gode Minner <3

Dette er skissen som kom på epost: 

  


Å dette ble min løsning på oppgaven :-) 




Jeg har laget ett bursdagskort med to nydelige ark fra Graphic 45 sin serie Time To Flourish, som passer helt perfekt til en September månde <3


September Flourish





Septebmber Cut Apart 




Basen på selve kortet er en hvit kartong fra Bazzill
Oppå den har jeg brukt baksiden til September Cut Apart. 

Kantene på kartongen og mønsterarkene har jeg gjort slitte med Tim Holtz sin Paper Distresser
og svertet med Mini Distress Aged Mahogany.

  


Det er også den samme stempel puten jeg har brukt på sugerørene.
 



Mitt på kortet har jeg skjært ut to eppler fra arket September Flourish.
Disse er lagt oppå hvit kartong for å få en hvit ramme runt. 
Epplene har jeg plassert oppå hvite sirkler som er laget med hvit tråd. 



Oppå de røde eplene har jeg skjært ut de to fuglene som er på det samme arket. Nederst i hjørnet har jeg brukt en wood med ordet Gratulerer på.

Wooden er svertet med Mini Distress Aged Mahogany.

For å få rette høyden på kortet, har jeg bygd det opp med 3D puter, som jeg har plassert under eplene og fuglene.

I alle hjørnene har jeg brukt hvite halv perler fra Papirdesign <3 




Sugerørene er festet sammen med en sløyfe og sommerfuglene er fra det samme arket som fuglene og eplene. 

På båndet har jeg brukt den samme Mini Distress ellers på kortet, bare for å få litt ekstra på sløyfen <3



De blå flate dottene og de røde dottene lengre opp på kortet er fra Papirdesign <3 

Jeg elsker disse flate flotte dottene, de kan brukes til kjempe mye uten at de tar all oppmerksomheten fra prosjektet. 



Nå har dere sett kortet mitt med eplene, fuglene og de blå Sommerfuglene <3 
Dette er også min løsning på skissen vi fikk. 



 Ønsker dere en flott kreativ helg fylt med store og små gleder <3 


Klem fra DT Silje Kristin <3 


Dette Prosjektet er sent inn til disse Utfordringene:
This Box has been entered into the following challenges:

Scrappelyst 
# Sirkler

Chocolate Coffee Cards 
# 100 Selebration

  

6 kommentarer:

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3