onsdag 21. oktober 2015

Enkle Julekort i Blått

God Dag Alle Sammen <3 

I dag er vi omtrent mitt i uken, det er onsdag og jeg blogger for kaBoks i dag <3 

For noen dager siden, tikket det inn en liten forespørsel på telefonen min. 
Noen lurte på om jeg kunne lage 5 enkle julekort som kunne sendes i posten.
Det betydde at jeg måtte bevege meg inn på ett område som jeg ikke er så komfortabel med, nemlg ENKELT eller CAS som noen kaller det. 

Så etter litt betekningstid, kom jeg på ett innlegg Pia lagde for kaBoks for en stund siden, der hun har brukt den nye Dalahesten. Jeg spurte henne om jeg kunne gjøre noe lignede, og med hennes tillatelse lagde jeg fem julekort i blått.

Jeg skal vise dere 3 av disse <3



Det som er så kjekt med å bo helt nede ved havet, er at man har uendelige muligheter for fotografering av prosjekter. 
Disse bildene er tatt mellom fjærsteiner i ly for vinden og i en perfekt vinkel for bra lys. 

Når jeg har laget disse kortene har jeg kun brukt hvit bazzill og blå glitter ark. 
Disse arkene har jeg kjøt på Søstrene Grene, så løp å kjøp ;-)

Diesen jeg har brukt er en av nyhetene til kaBoks, det er en Dalahest med snøfnugg mønster, å jeg elsker den. 
Dette kommer til å bli en av mine vinter favoritt dieser.



I tillegg til hesten har jeg brukt to ulike stempelsett fra kaBoks.
Det ene er ett sett med ulike Julehilsninger og det andre er ett sett med ulike Juleminner.

På det settet med Julehilsninger, har jeg brukt linjene:
Gledlig Jul og Juleklemmer

På det andre settet med Juleminner, har jeg brukt:
VInterstemning





I hjørnene har jeg brukt Litt mørkeblåe halvperler <3 



Da har dere sett mine enkle julekort <3 

Ønsker dere alle sammen en fortsatt flott og fin dag


Klem fra DT Silje Kristin


Dette prosjektet er sent inn til disse utfordringene:
This card has been entered into following challenges:

Addicted To CAS
# 74 Sparkle

6 kommentarer:

  1. Such a cute image and I love all the sparkle on your background! Thanks so much for playing along with us this week at Addicted to CAS!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much <3 I hope you have a great weekend :-)

      Slett
  2. Svar
    1. Tuuusen Takk Gitte <3 og Gratulerer med Ett Trykk <3

      Slett
  3. Love your bright cards and the lovely horse!

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3