torsdag 17. mars 2016

Love Hearts

Hei Alle Sammen :-)

I dag er jeg nok en gang Gjeste Designer for Utfordrings Bloggen som heter Card and Scrap <3 
 Siden Maja Design sponser noen av premiene i år, har jeg sakt ja til å være Gjeste Designer. 

I dag har Card and Scrap startet med en ny utfordring, å denne gangen er temaet:
# Blonder 


Jeg har laget ett litt spesielt prosjekt denne gangen som Inspirasjon til Dere. 
Det eneste som er litt dumt, er at jeg har glemt å ha blonder på mitt prosjekt, men det skal alltså være ett prosjekt laget med Blonder. 

Det jeg har gjort er at jeg har pakket inn Love Hearts på en litt kreativ måte, som en liten spesiell gave <3


 Today I once again a Guest Designer for the challenge blog called Card and Scrap <3 
Since Maja Design is sponsoring some of the prizes this year, I agreed to be Guest Designer. 

Today Card and Scrap started with a new challenge, this time the theme are: 
 # Lace

I made one little special project this time as Inspiration for You. The only thing that is a bit silly, is that I forgot to have lace on my project, but it should be one project made ​​with lace. 

What I 've done is I've decorated Love Hearts on a little creative way, as a small special gift <3

 


Arkene jeg har brukt, har jeg hentet fra Maja Design og Kolleksjonen heter 
The Vintage Spring Basics


 The sheets I've used, I have taken from Maja Design and collection is The Vintage Spring Basics

 

De 3 arkene jeg har brukt heter:

1st of May
2nd of May
5th of May


 The three paper sheets I have used is:

1st of May
2nd of May
5th of May

 


Det hele begynte med en Love Hearts, så jeg bestemte meg for å kjøpe to til. Når jeg hadde kjøpt dropsene, bestemte jeg meg for å velge arkene jeg ville bruke. 

Jeg målte dem til og brukte en punch fra Martha Stewart for å lage en litt spesiell kant. Denne svertet jeg med Ground Espresso, fra Distress Ink serien.

For å holde mønsterarkene på plass, har jeg brukt hvit voks tråd som er festet i en hvit knap med en sløyfe. Jeg har brukt 3 knapper på vær av rullene.

Inni vær av rullene vil dere finne en rull med Love Hearts <3


 It all began with a pack of Love Hearts, so I decided to buy two more. When I had bought the candies, I decided to choose the paper to my project. 

I measured them and used a punch from Martha Stewart to make a little special edge. I inked the paper with Ground Espresso, from the Distress Ink series. 

To keep the pattern sheets in place, I have used white wax tread around and attachead it with a white button with a bow. I have spent 3 buttons on eatch of them. 

In each roll you will find a package of Love Hearts <3

 


For å holde alle rullene på plass, brukte jeg de samme mønsterarkene og målte til strimler for å ha rundt rullene. 

På kantene så har jeg brukt den samme punchen som jeg har brukt på rullene som skal ligge inni den lille beholdern. Her har jeg også svertet kantene.


  To keep all of the rollers in place, I used the same pattern sheets around the Love Hearts. 

At the edges I have used the same punch that I've used on the rollers, that will be located inside of the small containers. 
Here I have iked the edges.

 


Blomsterne jeg har brukt er fra Papirdesign og Wild Orchids. 
Under blomsterne har jeg brukt en osteklut og helt fremst har jeg ett lite metallskilt fra Prima med ordet LOVE på.


 The flowers I have used are from Papirdesign and Wild Orchids. 
Under the flowers I have used a cheese cloth and one small metal sign from Prima with the word LOVE on.

 
       
 

   
Når Love Heartsen ligger inni den lille beholderen, ser du at det kommer fram knapper med sløyfe på vær av sidene, og hvordan fargene får overens i forhold til blomsterne.


 When the Love Hearts is inside the small container, you see that some of the buttons with the bow appears on each side, and how the colors are consistent relative to the flowers.

 


Da har Dere fått en liten gaveide dere kan lage til noen Dere er glad i eller bare litt inspirasjon til den nye utfordringen til Card and Scrap <3

Å utfordringen, Finner Dere Her ;-


 Then You got a little gift idea you can make to someone You love or just some inspiration for the new challenge to Card and Scrap <3 
 
And the challenge, you find here ;-)

    

SiljeKristin-sign

2 kommentarer:

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3