tirsdag 11. oktober 2016

Blue Kleenex Box

Hei Dere :-) 

Februar til neste år, nermere bestemt 3-5 Februar er jeg kursholder på ett scrappetreff som finner sted i en Kommune som heter Gloppen. For de av dere som ikke vet hvor Gloppen er, er det en Kommune i Sogn & Fjordane.
Du finner Facebook siden til Gloppen ScrappeEventyr  HER :-)

Jeg ble veldig glad da jeg fikk spørsmålet om jeg kunne ha tenkt meg til å være kursholder på dette treffet, å skal i løpet av denne helgen ha 4 ulike kurs.

Kursene vil bi presentert i løpet av de neste tre/fire ukene.  I dag tenkte jeg å avsløre det første kurset jeg skal holde, en dekorert boks som du kan ha en eske Kleenex i. 


February next year, More specifically, 3 to 5 February, I am instructor at one scrapbooking event which takes place in a place called Gloppen. For those of you who do not know where Gloppen is, it is a place in Sogn & Fjordane in Norway. 
You will find the Facebook page to Gloppen ScrappeEventyr HERE :-) 

I was very happy when I was asked if I wanted to be the instructor for this event and during this weekend i have 4 different courses. 

The courses will bi presented during the next three/four weeks. Today I thought to reveal the first course I'll, a decorated box that you can have a box of Kleenex in.

 


På denne boksen, skal vi bruke 3 ulike mønsterark fra Maja Design sin kolleksjon Vintage Romance. To av arkene er brukt på sidene og på toppen, men ett av arkene har jeg brukt på undersiden. 


On this box, we will use 3 different paper sheets from Maja Design, from the Vintage Romance collection. Two of the sheets are used on the sides and on the top, but one of the sheets I've used on the underside.

 


På sidene, på toppen av boksen har jeg brukt en sølv lenke med små diamanter.
Rundt åpningen har jeg brukt osteklut, ulike blomster, en glassflaske med små sølv kuler og små diamanter.  


On the sides, on top of the box, I used a silver chain with small diamonds. 
Around the opening, I've used cheese cloth, various flowers, a glass bottle with small silver balls and small diamonds.




Kurset Inkluderer:
Boks
Mønsterark
Sølvlenke
4 Store Halvperler
Små Diamanter
Små Glassflasker
Osteklut
Blomster
Perler
20 Hvite Knapper
Hvit Voks Tråd

Dette må du ha med deg på kurset:
 Skjærebrett
Tapetkniv
Dobbelsidig Tape
Lim
Saks
Avklippertang
Underlag (som du kan skjære i)
Eske Kleenex
Linjal 
Blyant




Når alle kursene er presentert, starter påmeldingen inne på Facebook siden til Gloppen ScrappeEventyr. Da er det Komiteen selv som står for dette :-) 
Prisene på de ulike kursene blir presenter da.
  

When all the courses are presented, the registration starts on the Facebook page to Gloppen ScrappeEventyr. Then it is the Committee that accepts the registration :-)

 


Ønsker dere alle sammen en fortsatt kreativ uke :-)
  
Wish you all a creative week :-)

2 kommentarer:

  1. Så fin den var! Heldige Gloppen som får deg som kursholder 👍

    SvarSlett
  2. Nydelig❤️Så synd jeg ikke bor nærmere😔

    SvarSlett

Thank you for your kind comments. I love reading them and they make my heart sing <3